10 facts about me

Hoi,

Ik ben Demi ik ben 13 jaar oud en, omdat dit mijn eerste blogpost is leek het me leuk omΒ 10 feitjes te vertellen over mij.

Enjoy! ❀

img_6384

🌍  Fact 1:

Heb bijna altijd nagellak op.

🌍 Fact 2:

Heb altijd kauwgom bij me.

🌍 Fact 3:

Verslaafd aan telefoonhoesjes.

🌍 Fact 4:

Ik zing en dans vaak als ik alleen ben.

🌍 Fact 5:

Obsessed met lippenbalsems

🌍 Fact 6:

Ik ben een avondmens.

🌍 Fact 7:

Heb vaak een hele overlevingstas bij me zodat ik nooit iets vergeet.

🌍 Fact 8:

Ik ben vaak in de keuken te vinden.

🌍 Fact 9:

Vind het leuk om foto’s te maken.

🌍 Fact 10:

Ik hou van reizen.

Dit waren dan al weer de 10 facts about me ik hoop dat jullie het leuk vonden, en hoop dat ik je snel weer zie.

Lots of love,

Demi ❀

2 thoughts on “10 facts about me

Geef een reactie

